dissabte, 16 d’agost del 2008

SOPARS D'ESTIU


Ja em perdonareu aquestes dues setmanes sense dir-vos res, però és que a l'agost també n'hi ha que fan feina, i nosaltres n'hem feta molta. Això sí, l'estiu és una bona època per a sopars amb els amics. Un dels darrers va ser a casa nostra i va venir na Maria Canelles, a fer un sopar que és un acomiadament temporal perquè ara ja deu ser a Londres passant-hi uns mesos.

A na Maria la vaig conèixer a Taradell el juny del 2006 quan els dos havíem guanyat el premi de relat, ella en la categoria juvenil i jo en la d'adults. Després ens vàrem anar canviant alguns mails, ens hem trobat a les festes de Gràcia i per Barcelona en diverses ocasions, a més a més de compartir dos premis Octubre a València, (a la imatge, la Maria a la dreta, i na Joana, la meva cunyada, a l'esquerra) que són un bé de Déu per a tothom que estima la nostra llengua i la nostra cultura.

Però a més a més, just abans de venir a sopar, vaig rebre el llibret que recull els treballs guanyadors dels premis de Taradell, o sigui que ja tenim una publicació conjunta. Mirant mirant, he vist que també hi ha un text d'un altre amic, en Jordi Boladeras. Total, que aquest món nostre dels escriptors és molt més petit del que ens pensam. Hi cabem tots en un parell de taulades llargues per sopar. Idò.